Vai al contenuto

Se 'l se parla un po in Lumbard?


Cpu86

Messaggi raccomandati

purtroppo almeno qui a milano il dialetto si sta perdendo, ad esempio io sono capace di capirlo ma nn so parlarlo e neanche i miei genitori lo sanno fare; solo i miei nonni e cmq con noi parlano solo in italiano, mai in dialetto

MacBook Pro 2,4 GHz, 4 GB Ram, 500 GB Hd, OsX 10,6,5

Athlon 64 X2 5600 su MB Asus M3A32-MVP Deluxe - 8 GB ram - 3 TB - Arch Linux e Win Se7en

Pod Classic, 80 GB

iPhone 4, 16 Gb

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...
Me al milanès al su mia tant ben, parchè a sun mia de Milan ma a veni de Cremuna....ma te deghi che l'è tròp fort muta dialèt...

de cremuna??? a le mei un mort in ca che un cremunes a la porta... custi che a lè un dot piasintein... anca se su italiamac cremunes e piasintein a ien tut amis:gira: o no ....

Firma in aggiornamento

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...
  • 4 settimane dopo...
  • 2 mesi dopo...

Funsiona!!

Quai vùn scolta Van De Sfroos? Pènsi che chi de còmm i a san chi 'lè :)

Mi pensi che 'l dialèt püsè bej lè quel de Bergùm. Mi gho la nöna che lè de Bergùm, quand al sa mèt a parlà al fà propi riid.:) :)

Halta hò, halta giò. Davànt ai paròl tàca sèmpèr la h.

Link al commento
Condividi su altri siti

Funsiona!!

Quai vùn scolta Van De Sfroos? Pènsi che chi de còmm i a san chi 'lè :)

Mi pensi che 'l dialèt püsè bej lè quel de Bergùm. Mi gho la nöna che lè de Bergùm, quand al sa mèt a parlà al fà propi riid.:) :)

Halta hò, halta giò. Davànt ai paròl tàca sèmpèr la h.

el davide van de sfroos abita visin el me paeees. Mel cugnosi ben e sunt andada anca a tanti cuncert chel faseva giu a comm quant l'era giuvin e mia tant cugnusuu. Prima de fa el cantant el faseva el pustin a tremezz, incoo el guadagna pussee e l'ha smetuu de lavura' a la posta.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 settimane dopo...

Archiviato

Questa discussione è archiviata e chiusa a future risposte.

×
×
  • Crea Nuovo...